input{ background: url()repeat; border: 1px solid black; font-family: Century Gothic; color: white; font-weight: none; font-size: 9px; } textarea{ background: url()repeat; border: 1px solid black; font-family: Century Gothic; color: blue; font-weight: none; font-size: 9px; }


» Spring Warrior

 
 
Spring Warrior är såsom snow Tornado ny i stallet. Även fast hans ålder är han busig och älskar att leka och busa hela tiden. Men samtidigt är han väldigt lugn och gör alltid sitt bästa! Fastnade för honnom direkt!
 
Info: 
 
Namn: Spring Warrior
Ålder: Född 2005 vilket betyder att han är 14 år
Kön: Hingst
Inrikning: Info om det lite senare
Ras: En Frisisk sporthäst
 
Hur gick allting till?: 
 
Det var en hygligt varm sommardag när jag tog en uteritt med min lilla Arab. Jag kom ner till den stora arenan och tänkte köra lite dressyr men fick en chock när jag kom ner. Tydligen hade hästmarknade kommit i år igen! Den brukar komma varje år dena här tiden men det hade jag helt glömt bort. Jag klev av hästen för att gå in och kolla lite mer på marknade ifall det fanns bra tävlings eller tränings kläder. 
Men påväg mot affären ser jag den finaste ståtligaste hästen stå där. Jag gick fram för att hälsa då en av marknads ägarna kom fram och sa " Inget klappande här inte, Den ska på slakt!"
PÅ SLAKT tänkte jag nog lite för högt då han svarade mig. Tydligen ville ingen ha hästen och den har stått på marknaden i snart 7 månader. Jag tog snabbt upp min plänbok som låg i jackfickan. Jag sträckte fram 850 starcoins och sa " Jag köper honnom" 
Ångrar inte ett ord vad jag hade sagt till honnom. Han tog emot pengarna och gick sedan för att släppa ut den fina hästen. Jag sa tyst för mig själv " han ska heta Spring Warrior" Varför vet jag inte? kanske bara något jag tyckte passade bra till honnom :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback